Huoh, taas oli raskas päivä. Miten musta tuntuu, että niitä on liian usein?
Torstai, elikkä tänään tulee Idols. Jippii. Toivottavasti edes Ari voittais, eikä Anna. Jotenkin tuntuu et sillä olis vähä noussut kusi päähän, mutta paljon mahdollista ettei ole. Juorulehtiin ei aina kannata uskoa.
Toivottavasti edes pääsin läpi englannista, mutta tuntuu karmeesti siltä, että kokeet meni perselleen. Huomennahan ne palautetaankin. Jännittää hieman. Englannin numero on mulle liian tärkee.
Mä oon päättänyt jo vuosi sitten mikä musta tulee isona. Farmaseutti. Olis vaan niin ihanaa palvella ihmisiä apteekis, omistaa oma apteekki, eikä kukaan yleensä tingi apteekin hinnoista, joten sinänsä aika helppoo.
Girls aloud on parempi bändi kun mä luulin. Esim. The Show ja Sound of The Underground on hyviä kappaleita. Avril Lavinge on taas mennyt huonompaan suuntaan tolla Girlfriend biisillään. Tykkäsin enemmän sen synkemmästä tyylistä, ja niist mustista hiuksista. Toisaalta, kuuntelenhan mä koko ajan tota Girlfriendiä.
Miten ihmisen musiikkimaku voikin mennä niin laidasta laitaan ku mulla menee? Yhtenä päivänä kaiuttimista soi Children Of Bodom ja Slipknot, kun taas yhtenä päivänä soi Sugababes. Girls aloud & Fergie.
 
Ihmettelen suuresti.